Matmøte

Det var under Bokfest i Operaen 2010 eg vart satt til å leie eit timelangt møte om mat..

Intervjuaren har aldri vore rekna blant dei største mat- og vinspaltistane her til lands (for å seie det mildt). Og det var då heller ikkje ein samtale for feinschmeckere uti matveien vi var på jakt etter å få til. Meir eit møte med fire mat- og vinekspertar der publikum kanskje kunne bli litt klokare på norsk matkultur og dei enorme endringene denne har gjennomlevd dei siste femti åra.

Stinn brakke! Med Ingrid Espelid Hovig og dei tre andre mat- og vinkunnige i storslag.

Hellstrøms klare melding om kamskjell under møtet vårt kjem eg forresten aldri til å gløyme:

Da jeg gikk i kokkelære på Grand var kamskjell i Norge et produkt som lignet frosne fiskeboller i plastposer. Identitetsløse, hvite kuler som mistet all væske og smak ved steking. Ikke ville jeg ta i dem med ildtang, engang!  For det var i Rue Royale i Paris jeg skjønte hva kamskjell virkelig kunne være!

(frå Bok i Operaen/Oslo Bokfestival, 2010 – og intervjuet i fullsatt Restaurant Argent) med Eyvind Hellstrøm, Ingrid Espelid Hovig, Andreas Viestad og Toralf Bølgen)